دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

چندين ضابطه در فضاي كاري مشترك

چندين ضابطه در فضاي كاري مشترك 

قواعد فضاي كار اشتراكي 

اگر قصد داريد در يك فضاي كاري مشترك كار كنيد بايد راجبه ضابطه هاي حاكم در آن اطلاعات كافي را داشته باشيد تا بتوانيد بهره كافي را از اين محيط ها ببريد. شناخت كامل از اتمسفر حاكم در اين فضاها و اينكه چگونه ميتوانيد حداكثر بهره برداري را از اين محيط ها داشته باشيد همگي باعث باز شدن دروازه هاي موفقيت به روي شما ميشود.

در شروع كار خود به تمام محيط اطراف تان نگاهي اجمالي بندازيد تا يك سري اطلاعات اوليه از اين فضا به دست آوريد و اندكي هم با محيطي كه قرار است روز خود را در آن بگذرانيد آشنا شويد.

 هر محيط كاري قواعد مخصوص به خود را دارد كه اگر ميخواهيد در آن جا كار كنيد بايد با آن آشنا شويد و از قواعد آن پيگيري كنيد. قبل از انتخاب اين مكان به همه جوانب آن دقت كنيد و اطمينان حاصل كنيد كه از قوانين آن باخبر شويد. و بايد سعي كنيد كه به آن ها پايبند باشيد.

  بياموزيد كه چطور از مهمانان خود پذيرايي كنيد و ساعت باز و بسته شدن آن را بدانيد. هر آنچه كه بايد از امكانات و خدمات آن بدانيد را از اعضاي آن بپرسيد و با اطلاعات كافي تصميم بگيريد.

مداوام به فكر راهكارها و قواعد دشوار نباشيد نكات خيلي ساده اي وجود دارد كه رعايت آن ها نه براي شما زحمتي دارد و نه وقت شما را ميگيرد ولي انجام دادن آن ها ميتوانند اين حس را به بقيه القا كند كه ميتوانند در كنار شما در يك فضاي مشترك به دور از مشجاره و دعوا كار كنند. همين‌كه بدانيد در آشپزخانه چگونه رفتار كنيد، براي مثال اسفنج ظرف‌شويي را در جاي خود بگذاريد، شير آب را محكم ببنديد، پس از هر بار استفاده ظرف‌شويي را خشك‌كنيد و … مي‌تواند به حضور مفيد و خالي از مزاحمت شما در يك فضاي كاري مشترك كمك كند.

 درباره مسائل بسيار ساده هم فكر كنيد و از ميزبان خود راجبه آن ها بپرسيد تا اينكه اين محيط كار براي شما دلچسب تر شود. مثلا راجبه آشپزخانه اين مجموعه و اينكه چه امكاناتي از آن را ميتوانيد استفاده كنيد سوال كنيد تا در جريان همه امور حتي اين مسائل كوچك هم باشيد. براي اينكه سرعت اينترنت شما را اذيت نكند حتما راجبه آن سوال كنيد.

قبل از آنكه از ديگران سوال بپرسيد خود به محيط اطرافتان توجه كنيد و راجبه هر موردي دقت لازم را داشته باشيد. رمز واي فاي، دستوركارها و لوازم بايد به درستي مشخص باشند و همه اعضاي اين فضا به راحتي به آن دسترسي داشته باشند. سعي كنيد اگر فردي كه كنار شما نشسته است سخت مشغول كار است و تمركز كرده است از وي سوال نپرسيد و يا بلند بلند صحبت نكنيد كه تمركزش بهم بريزد. در مواقعي كه كار خاصي ندارد و اگر خودش هم خواستار معاشرت بود ميتوانيد با وي صحبت كنيد و از تجربيات هم بهره مند شويد. براي تنظيم قرار ملاقات هاي خود و يا به طور كلي وقتي كه ميخواهيد با تلفن صحبت كنيد به مكان هايي برويد كه مخصوص همين كار تعبيه شده اند.

 در اين فضاها نوع رفتار و صحبت كردن و انر‌ژي شما به صورت بقيه روي عملكرد بقيه تاثير ميذارد. پس سعي كنسد رفتاري منطقي و دوستانه داشته باشيد. به علت اينكه از يك ميز مشترك براي كارهاي خود استفاده ميكنيد سعي كنيد در پايان روز كاري وسايل خود را مرتب بچينيد.

<"چندين ضابطه فضاي كاري مشترك"=img src="https://www.google.com/url?sa=i&source=images&cd=&ved=2ahUKEwi51NTd3JPkAhUKCewKHek-DCYQjRx6BAgBEAQ&url=https%3A%2F%2Fwww.entrepreneur.com%2Farticle%2F292194&psig=AOvVaw0-N7IM0_JcSaGU7-6A0Aur&ust=1566466785606556" alt>

خيلي از افراد بخاطر اينكه سرمايه كافي براي شروع بيزينس خود ندارند كلا منصرف انجام اين كار ميشوند ولي اگر مزايا و قوانين فضاي كاري مشترك را بدانند بدون شك اين محيط را براي كار خود برميگزينند.

اجاره فضاي كار اشتراكي 

كساني كه بيزينس شان را جديدا  آغاز كرده اند اين محل ها براي ناآآآن ها بهترين گزينه ميباشد. گفتيم فضاي كاري مشترك براي  استارت آپ ها و كسب و كارهاي تازه تاسيس شده بهترين مكان فعاليت هستند. چون براي آن ها به شدت هزينه پايين ميايد و ميتوانند در اين محيط هاي فعال راندمان خيلي خوبي داشته باشند.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.